The 5-Second Trick For معرفی نویسندگان بزرگ

Wiki Article

چهار خواهر مارچ به نام های مگ، جو، بث و ایمی در این درام خانوادگی بزرگ می شوند. اگرچه آن ها زن هستند اما در جمع بزرگ ترین آثار ادبی جهان قرار دارند.

ماهنامه الکترونیک ماهنامه الکترونیک همان نشریه رادیو تلویزیون بود که به نام الکترونیک تغییر یافت. این نشریه با تلاش مسئولین و مولفین، ماه به ماه پر محتوی تر و غنی تر شده و مقالات ارایه شده عملی تر ومتنوع تر میشد و حتی در سالهای بعد از انقلاب نیز انتشار آن ادامه یافت اما متاسفانه بعدها چاپ آن متوقف شد.

دارتانیان جوانی در جستجوی سرنوشت خود است که به تفنگداران گارد ملحق می شود.

برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین نویسندگان در دنیای ادبیات، تمام مسیر حرفه ای خود را با به کارگیری هویت هایی جایگزین خلق کرده اند. برای قرن ها، نویسندگان زیادی از نام های مستعار برای انتشار آثار ادبی خود استفاده کرده اند. استفاده از نام مستعار به نویسندگان اجازه می دهد هویت واقعی خود را به دلایل شخصی، سیاسی و یا اخلاقی از نظرها پنهان نگه دارند.

این صادق هدایت بود که کمی بعد از او چنین کرد و چشم‌اندازی را که جمالزاده گشوده بود گسترش داد و به آن عمق بخشید.

استیون ادوین کینگ در سن ۲۶ سالگی اولین رمان خودش را با janebim اسم “کری“ به چاپ رساند. این رمان موفق با استقبال خوب خوانندگان همراه شد و نام کینگ را جهانی کرد و بعد از آن کتاب هایش مرزهای فروش میلیونی را شکستند! استیون کینگ جزو فعال ترین نویسندگانی است که برای نوشتن کتاب هایش از جان و دل مایه می گذاشت و وقت زیادی را صرف آنها می کرد.

آخرین اخبار ساعت اوج مصرف برق در پاییز ۱۴۰۱ + ساعات کم باری مصرف برق همسران مرلین مونرو؛ داستان ۳ ازدواج مرلین مونرو امین تارخ پیشکسوت سینمای ایران درگذشت + علت فوت آیا در ایران می توان به اینترنت ماهواره ای ایلان ماسک وصل شد؟ آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ اطلاعیه زمان بازگشایی مدارس

یک پسر جوان و برده در قرن نوزدهم در لوئیزیانا باید راه خود به خانه را پیدا کنند- فقط با راهنمایی رودخانه می سی سی پی.

اغلب از دیزنی انتقاد می شود که برای بزرگسالان است. مراقب باشدی: آن ها بسیار ناخوشایندتر و ترسناک تر از داستان هایی هستند که بیشتر کودکان می دانند.

” این داستان ناخوشایند سفر آهسته و مشقت بار خانواده بوردن برای دفن آدی، همسر و مادر آن ها در زادگاهش در می سی سی پی است.

از دیگر آثار جمالزاده می‌توان به کتاب‌های «دارالمجانین»، «صحرای محشر»، «آسمان و ریسمان»، «سر و ته یک کرباس»، «قصۀ ما به سر رسید» و «قصه‌های کوتاه برای بچه‌های ریش‌دار» اشاره کرد.

شاید این تنها اثری است که هم تفسیر تکان دهنده ای در رسانه جمعی دارد و هم بدترین کابوس یک کرم کتاب است.

این رمان مشهور، قدرتش را از سادگی فریبنده اش می گیرد چنانکه نشان می دهد گاهی اوقات ساکت ترین داستان ها، خطرناک ترین آن ها هستند.

کلیه حقوق برای کتابناک محفوظ است. کتابناک در شبکه‌های اجتماعی

Report this wiki page